HTML

Digitális modellvasút

Modellvasutazással kapcsolatos tesztek, leírások. A saját terepasztalom illetve gördülő gyűjteményem bemutatása.

Friss topikok

Címkék

Törpe tolatásjelző........

2013.01.09. 15:03 fezsotrain

Az asztalomon lévő jelzőket a Mes Kft-nél szerzem be. A minap is voltam náluk, miután átvettem a jelzőket rákérdeztem nincs e véletlen törpe tolatás jelzőjük. Szerencsémre volt pár darab eladó, így vettem is egyet próbának.  Már régóta szerettem volna az asztalra, de eddig még nem sikerült beszereznem. Aki esetleg nem ismerné a cég jelzőit, azoknak mindenképpen a figyelmükbe ajánlanám a termékeket. Magas minőségi színvonalat képviselnek, szépek esztétikusak. Van HO illetve TT méret is. Minden fajta Máv-os jelzőt gyártanak. 

A 3 illetve 4 fényű főjelzőket A Digitools jelződekóder működteti az asztalomon, a 2 fényű mint pl: a tolatás jelző rá lehet kötni a váltó dekóderre is. Igaz előtte át kell a panelt programozni a fix feszültség kimenetre. Szerintem egy mutatós darab az asztalon, főleg. ha életszerűen vezérli a rendszer a fényeket. :) Mivel a ledek elég erősen világítanak, így beiktatok még előtét ellenállást, hogy csökkentsem a fényerőt. Készítettem képeket az új jövevényről, illetve egy kis videót is ami kicsit lejjebb megtekinthető.  




TT 1_resize.jpg



Fezsotrain

www.fezsotrain.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fezsotrain.blog.hu/api/trackback/id/tr285008212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása