HTML

Digitális modellvasút

Modellvasutazással kapcsolatos tesztek, leírások. A saját terepasztalom illetve gördülő gyűjteményem bemutatása.

Friss topikok

Címkék

A Roco új MÁV kéttengelyes N28 személy vagon dig. világítás beszerelés...

2012.06.14. 13:03 fezsotrain

Nemrég vásároltam kettő darab Máv N28 kéttengelyes személyvagont a Roco kiadásából. A vagonok nagyon szépek, precíz kidolgozottságúak. Mivel kicsit hosszabbak a két tengelyes átlagnál szépen mutatnak egy gőzös után. Gondoltam teszek bele belső világítást, hisz a belseje is kidolgozott a vagonnak és jól mutatnak a fények este is. :) 

 1_1.JPG

 

A Digitools termékére esett a választásom, mert náluk lehet universalis változatba is kapni a panelt amit méretre lehet vágni. Mivel régi korszakos vagonról van szó a ledeket a sárgás fényűből választottam. A panel úgy van kialakítva, ahova szükséges oda lehet utólag forrasztani a ledeket. 

2_resize.JPG

Első lépésben szét kell szedni a vagont. A tetővel kezdtem, simán le lehet pattintani. Majd magát a kasznit vettem le az alvázról. A vezetékezés miatt az üléseket is ki kellett vennem. 

4.JPG

6.JPG

Az áram szedéséhez én a Zemoki féle áramszedőt szabtam át egy kicsit a képen látható módon.Az alvázon a kerék alatt van gyárilag kis furat amin keresztül fel lehet vezetni a kábelt. 

7.JPG

A vezetékeket elvezetve az ülések alatt a wc-n keresztül fel lehet bújtatni a tető részbe, ahol a panel lesz elhelyezve. A wc-be még a két kondit is szépen el lehet rejteni. 

8.JPG

9.JPG

10.JPG

A következő lépésben visszapattintjuk a kasznit a helyére, majd beforrasszuk a vezetékeket a panelre. Vigyázzunk a két oldali korlátokra nehogy letörjenek. A forrasztás után mehet vissza a tető is. Ha mindent jól csináltunk kész is a vagon. Alapból a 3-as címen van a dekóder, a fények bekapcsolása után az F2-vel lehet tompítani a fényerőt. 

Készítettem pár képet a végeredményről. :)

11.JPG

12.JPG

13.JPG

Kellemes barkácsolást kívánok mindenkinek!

 

Fezsotrain.

www.fezsotrain.hu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fezsotrain.blog.hu/api/trackback/id/tr144587601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lidlszakerto(volt aldis) (törölt) 2014.10.18. 16:21:05

Szia,

de hogy fogjak hasznalni a wc-t, ha a kondikat oda raktad?
süti beállítások módosítása