HTML

Digitális modellvasút

Modellvasutazással kapcsolatos tesztek, leírások. A saját terepasztalom illetve gördülő gyűjteményem bemutatása.

Friss topikok

Címkék

Digitools Programmer

2012.04.05. 10:24 fezsotrain

 Nemrég böngésztem a Digitools honlapját és a termékek között rátaláltam a nem rég megjelent dekóder programozóra. Aki már régebb óta digitális rendszert használ a terepasztalán és ezáltal dekóderekkel üzemelteti a mozdonyait, számára  nagyon hasznos ez a termék.

 Magának a terméknek két funkciója van. Az egyik, hogy a mozdonydekóder firmwaret lehet frissíteni. A DigiDrive-2 dekódernek a firmware-je frissíthető. Most a 27-es verzió a legfrissebb. Ezt a CV8 kiolvasásával lehet megnézni.. Több funkció, finomabb beállítások érhetők így el a régebbi dekóderekkel is. A másik funkció a CW értékek állítgatása. Pl a gyorsulás fékezés értékeinek állítása, a funkció gombok állításai stb..... Kétféle kiszerelésben kapható, egy csupasz és egy dobozos verzió. A csomag még egy usb kábelt és a szükséges telepítő szoftvereket tartalmazza. Maga a technikához szükség lesz egy programozó sínre, egy pc-re és persze egy progira. 

Én a csupasz verziót vettem meg, mert nálam az asztal alá lett beszerelve így nem látszik. Magán a panelen három csatlakozást találunk. Egy a táp, egy usb és a programozó sín kimenet. Külön tápot nem szükséges venni hozzá, jó bármelyik táp amit az asztalhoz használunk. Miután összedugtuk a pc-vel mint egy új hardvert fogja felismerni a gép. A mellékelt telepítővel feltelepítjük, a com portot beállítjuk, nálam a com11 és kész is vagyunk.  

Mivel a digitoolszos kezelő szoftver még csak béta állapotú, /ígéretet kaptam, hogy hamarosan teljes lesz a progi/ így a Rail&Co Train Programmer szoftverét telepítettem fel. A netről letöltöttem, telepítettem, kódot nem kért és lehetett is használni. 

A programmerrel nem csak digitoolszos dekódereket lehet állítgatni, hanem a kereskedelemben fellelhető gyártók termékeit is. Ami nagyon fontos viszont, hogy a firmware frissítés csak digitoolszos dekódereken lehetséges. Magáról a szoftver használatáról is fogok írni majd amit megjelenik a végleges verzió. 

Raktam fel pár képet magáról a programmerről, illetve a béta szoftverről is. 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fezsotrain.blog.hu/api/trackback/id/tr924365005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása